Godmorning

Herregud va kallt de va inatt. Jag har nog ta mej fän inte sovit nått. Och de känns ju kul när de är första dagen i skolan. Not! Jag hackade tänder imorse så sprang in till duschen. Duschade mej varm och morgonens fundering är hur tusan jag ska hålla mej varm inatt? Jag sover som sagt på en luftmadrass och de är den som är SVINKALL. Sen måste ja tillägga att visst att ja tkr katter är helt okej men dom här katterna är så sällskapssjuka så dom ligger och mjaur på nätterna för att försöka väcka mej så ja ska gosa med dom. Gulligt kanske men inte speciellt roligt heller..

Igår va de iaf roligt :) Jag, hanna och karin och en österrikare va nere på studentpuben och drag öl. Blandade lite svenska, engelska och holländska och faktum är att de gick rätt bra. Känns gött me tanke på att utbildningen är på english.

Jag funderar på om jag ska ta och gå ut och springa lite nu kanske.. fast fän jag är sämst på att springa/jogga. De blir mest en promenixisar. Så hej då så länge.
Liefs, Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0