i Zwolle!

dåså Zwolle är du redo för mig? bäst att du är det eftersom jag är här nu! och det känns fettbra! eller okej ännu bättre hade det känt om mitt kylskåp hade stått där den ska i stället av badrummet, men det är ju ett piss i missisippi. annars verkar rummet bra, lite tom bara, så jag måste till stan och köpa mat och saker. just nu känns rummet som ett dansgolv. vilket i och för sig inte är helt fel det heller.
kom hit kl tolv i nätras. jag har ett jättefönster i mitt rum och på natten såg stan jätte vacker ut. när jag vaknade i morse påminnde stan mer om sovjet unionen. hoppas våren och solen kommer snart så att utsikten från mitt rum som ligger på åttonde våning blir roligare att titta på. men jag gillar mitt jätte fönster i alla fall, det är fettnajs.
nu orkar jag inte skriva mer eftersom jag vill ner och upptäcka min stan. Janneke messade precis att hon vaknade nu. LATIS. jag gick upp redan kl åtta och har redan varit och kikat på skolan. så du är sooooooooou efter mig duudis!!
vi hörs mer ikväll, jag känner mig helt ADHD nu med allt. så mycket nytt, så mycket att se, så mycket att göra och fixa och så spännande allt är. yeheej!
puss!/hanna
ps. rick: du är snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0