Jag och Hanna Panna


Ja för er som inte fattat de så tillhör den här bloggen mej och Hanna Sihlmääään. Hon syns inte helt på denna bilden men de som räknas är ju att jag syns.

Jag har precis ätit så mkt så att ja helst skulle vilja gå och kräkas lite. Får man de? Nej!
De va gott iaf och de är alltid det som räknas när man äter tihi

Idag har ja även vart och skaffat mej ett par nya pjäxor. Dom förra ja hade va tydligen i storlek 37 :O herregud inte konstigt ja har skavsår. MEN fan ja saknar mina gamla. Fick mej ett par nya moderna idag och satan va ont de gör innan fote vänjer sig. Det kändes för de första som ja hade de nada kontroll över skidorna...med andra ord´va de inte speciellt soft att åka.. jag älskar verkligen att åka skidor men ja har blivit en liten mes. Rädd för lite fart. Det beror nog mest på den jevla tysken som knäckte min svanskota. fän ja har fortfarande ont och kan allstå fortfarande inte sitta ner ordentligt. Kul att åka lift hela tiden då.. verkligen!

Sen är ja lite off just nu för att min kära familja är och spelar kägel elle nått men ja måste jobba på en powerpoint presentation till skolan. iiisch ja vill inte! Den är skitdålig dessutom. Jag skäms.
Jaja, tur har ja väl som inte befinner mig i skolan när den visas.

Nehe nu ska ja la "plugga" lite då.

Liefs, Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0