jag säger bara..

... att janneke du borde haft dessa människor som nu befinner sig i vårt hus med dig på afterskin. på det sättet hade de också kanske däckat nu i stället av att ha århundrades fest precis utanför min dörr.
jag är så sjukt vuxen och duktig att jag inte är med på den här festen. jag går bara på fester jag vill gå på/fester som är tillräckligt fina för mig. jag festar bara när jag har lust för det. jag kan inte gå på varenda fest här i världen, då skulle ju inga fester vara exklusiva. för att det är ju min närvaro som gör festerna exklusiva.
eller så är det så att jag börjar bli gammal, är trött och min skola börjar tidigt imorgon. ni får välja själv vad ni vill tro på.
pussopill!/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0