jogging och myggbett

jag måste säga att jogging och myggbett inte är en bra kombi. De va lite jobbigt att klia och jogga samtidigt MEN mina kära vänner jag måste skryta med att för första gången på år joggade jag i 30 minuter!
Jag vet det kanske är lite patetiskt att ja är överlycklig över detta men min kondis har vart nere på noll ett bra tag och ja har liksom fasat för att jogga för att de gått pissdåligt alla andra gånger ja försökt.
Undra varför de gick bra just idag? Kan det bero på skidåkningen? Eller skaffade jag mig kondisen på baren på afterskiin? Kanske en kombi av dem båda :) Men iaf, jag tänkte faktiskt att ja skulle köra igång och bygga upp lite kondis nu. Börjar bli trött på att vara trött. Så jag ska verkligen försöka jogga ett par ggr i veckan och gymma lite. Men iofs känner inte ja riktigt att ja vill bli biff entrecote men ja vill bli lite fit. Vem vet en dag så kanske Rick kan sluta nypa mej i mina lovehandles eller mitt bildäck runt magen för då finns dom inte längre...fast nää, så kommer de nog inte bli. Jag tränar nog mest för att ja vill känna mig piggare och sen gör de ju inget om ja går ner ett par kilo men som sagt jag prioriterar att vara pigg och va lycklig före mindre vikt och olyckig med kroppen. Det låter dessutom väldigt logiskt i mina öron. Palla va olycklig med hur man ser ut. Man är bra som man är!

Nu dusch.
Groetjes, Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0