klart jag är snäll och gullig. elke dag, het hele jaar

janneke har ju redan berättat allt som hänt idag. lunchen blev som sagt lite längre än bara en timme och när jag kom hem var klockan halv sju. ooops! men mycket najsbajs!
nu ska jag till janneke och jag ska INTE störa henne med hennes cv skrivande. grejen är att det är ändå skönt att chilla och hänga även om man inte sysslar med samma sak. gött bara att ha lite sällskap. så det blir bra: janneke skriver och är duktig, jag äter och är.. hmm.. duktig?
(+ janneke har en TV. så det så asgött att hänga där. och jag ser på TV bara i ett utbildningssyfte. lär mig nämligen asmycket holländska medan jag tittar på den. win-win situatione, får både underhållning och kunskap.)
så nu ska jag cykla iväg! så tot ziens och hejhej!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0