kvallslasning

Rick jobbar for ovanlighetens skull sa jag tanke att jag kunde slanga upp lite bilder fran nyar. Jag firade det nya aret har i Delft och varfor jag slanger upp bilder pa det just nu beror mest pa att ja precis insag att alla dom bilderna ligger pa den har lilla datorn jag sitter framfor. Och for att jag inte vill att ni ska glomma hur jag ser ut..


Jag och Dyonne


Jag hade kopt ett nytt harband men jag fick inte ha det pa mej for Rick :S


Hela ganget


Speltid


Grabbligan


Tjejligan


Alskar mej sjalv


Proooooooost

Nu horde jag dorren darnere sa nu kom Ricky hem fran jobbet. Jag ska kramas lite nu..
Och Hanna, jag tkr du ska komma till Holland nu :)
Liefs, Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0