mat mat mat och lite body worlds

Igar var vi hos Ricks paron och kakade wraps. Cepe gott! Jag och Rick forsokte aven ge oss pa att gora tiramisu till efterratt men den misslyckades..igen. Fast smaken ar svingod men de ar lite val rinning. Jag at for mkt som vanligt sa drog pa mej en rejal matkoma och kan ju tillagga att jag inte har kvar mitt 6-pack pa magen langre..


Supergott. Kycklingrullar typ med massa cheese. 

Innan maten va vi pa body worlds i Rotterdam. Body Worlds ar en utstallning dar de staller ut riktiga doda manniskor men da utan skinn. Man lar sig hur musklerna fungerar och far se hur hjarnan ser ut och sant. Manniskor har alltsa gatt med pa att deras kroppar ska fa anvandas till den har sortern utstallning. Jag tyckte utsallningen va riktigt ball MEN jag har svart att sjalv vilja stalla upp pa att bli fladd och sen stallas ut nar jag inte lever langre.. Iaf sa va de riktigt snyggt gjort. Man fick aven se hur snabbt ett barn vaxer i magen. Inte hade ja en aning om att redan efter 8 veckor kan man faktiskt se att det ar ett litet foster. Coolt!


En lopande doing


Lungorna ar svarta for den har personen va en rokare innan han dog.
Kanns helt okej att man inte roker langre da! Nasty Fnasty


Ballt



Idag ska ja ge mej ut och springa. Ar fortfarande sugen pa att ta mej till Rotterdam for att shoppa lite men jag har i princip inte gjort annat an shoppa dessa tre veckor jag varit har sa kanske skippar de..cash is king. och ja har inga cash. Dock ar ja lite lycklig for jag har aaaaantligen fixat ett hollandskt mobilabonnemang. Elle de va snarare Rick som fixade men nu ar de gjort iaf. Jag ska bara aktivera och sen kor vi!

Liefs, Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0