Mysig dag på stan

Kom hem till ett varmt hem och de är rätt otippat för värmen har inte riktigt funkat i de här huset. Islandshäst

Jag och Hanna lunchade idag och jevlar vad vi lunchade. En svingod sallad och äppelpaj med vaniljsås till efterrätt. Sen skulle vi väl egentligen inte shoppa men vi var tvugna att shoppa lite..
Jag köpte en supernice sommarklänning. love it! Sen köpte jag och hanna likadan väska från converse hehe och hmm, juste ett par slitna svarta jeansshorts.

Efter allt shoppande blev man trött så tog oss en coke (hanna drack chockolademelk met slagroom) och tjötade lite till.
De va meningen att ja skulle städa och dammsuga när ja kom hem men de går ju fän inte att se alla katthår i mörkret så får gå upp tidigt imorgon och göra de. Hittade inte heller nått att ha till fika imorgon så måste handla med. Alllt för att oma och opa kommer imorgon :)

Ikväll kanske Hanna kommer hit och jag ska sätta mej och jobba på mitt cv. Måste fixa praktik till sommaren. Snarkiparki,

Liefs Janneke


Oj vad suddigt de blev men som ni ser så va de GOD sallad. Hanna ser rätt göllig och snäll ut på den här bilden. Visst brukar hon va rätt gullig men fän snäll också!? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0