Omatje en Opatje

Haft en supermysig dag med oma och opa. Tänkte jag skulle skämma bort dom lite så lagade till lite indonesisk mat. Morfar blev asglad. Min morfar är från Indonesien. Elle asså han är ju holländare och ser holländsk ut men han föddes i Indonesien och bodde där tills han va 10 år för Indonesien va en holländsk koloni på den tiden.
Sen va ja ute och gick med min oma och sen fikade vi lite. Dom drog precis och nu blev de tyst igen.

Jag tkr de är lite jobbigt när de är tyst har ja kommit på. Jag gillar att ha folk runt mej, lite liv och rörelse tack! Men samtidigt som ja tkr de är rätt skönt att va ensam ibland.  Jag är lite både och liksom. Men är de nångting jag absolut hatar så är det att säga bye bye och veta att man inte kommer ses på ett tag. Jag mår fän nästan lite illa av det ibland. Är de normalt?

Just nu är min plan att kanske jogga hehe. Förutom att ja kanske ska jogga så ska ja fila lite på mitt cv. Fast ja är typ helt klart iofs. Jag skriver mitt cv för att ja vill JÄTTEGÄRNA ha praktik i Holland i sommar. Gärna radio, TMF eller MTV. Och det man vill kan man få...sägs det. Jag ska iaf!

Groetjes Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0