P.L.U.G.G

oj janneke nu förstår jag hur jobbigt det var för dig igår. suttit aslänge idag med min power point presentation. och någon snygg cooling är inte den heller!! blev klar för en liten stund sen. kan säga att det har varit den första riktiga pluggdagen här i holland. och med det sagt kan jag även konstatera att jag är helt slut. man tappar greppet när man är ledig så mycket!
nu tänkte jag gå och zumba och innebanda lite. eller få se om det är något innebandy, om det dyker upp folk.. men zumba ska jag vilket fall som helst prova. har ju bara sett det på TV-shop. och där blir ju alla sjukt snygga efter det gjort det. så det måste ju vara bra!

och så är det fest ikväll, här hemma hos mig, fast jag ska inte vara med. eller festen är ju inte i mitt rum, utan i köket, alltså tre meter från mitt rum. YEHEEEEJ!!!! men jag är ung och dum och överlever sömnlösa nätter... tror, och hoppas, jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0