protest!!!

... mot snön som föll i marken i Zwolle idag. jag har bara skinnjacka med mig här så snö är inte okej!! och inte minusgrader heller! (vet inte om det är minusgrader ute men passar på att prostera mot dem med.)
som tur är det ju varmt i marken så det lilla lilla snöfall vi hade resulterade bara i att det dofte blöt asfalt och gräs. och det är ju så vår dofter så det är najs. men det är ändå inte okej att det kommer snö. jag som skrattat så gott åt alla svenskars och finnars status på facebook om -24 grader och vinterhelvete.

förresten så tar det 3 och en halv låt att cykla till janneke. men det tar bara exakt 3 låtar att cykla hem från janneke. hur är det möjligt? det ska jag fundera på i sömnen. godnatt! /hanna
bild: jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0