rastlös och någon typ av bokstavskombination

hann med mycket äventyrer igår! efter att jag hade berättat er om museerna fick jag uppdrag att fixa fram vår housemasters telefonnummer. jag fick uppgifter om att numret skulle finnas i grannhuset som är ålderdomshem. så jag gick dit men hittade inget nummer. hittade däremot ett rum full av gamlingarna som INTE pratade engelska. men som tur pratar jag ju flytande holländska!! och förstår det ännu bättre. hahahaha vad ni hade garvat om ni hade hört mig och hur jag pratade. MEN DET GICK. vi förstod varandra! dom hade inte heller något nummer till honom och vi kunde inte hitta något på informationstavlan heller. så något nummer blev det inte men mycket bra språkövning för mig. tack!
efter det fortsatt äventyrerna först i mitt rum med karin och två trevliga tyskar. vi spelade kort, skrek merde och drack oss till sociala och trevliga. sen gjorde vi stan ihop. först var vi på en klubb som var så himla full av människor.. efter att både karin och jan hade fått var sin öl på sig lämnade vi stället och gick till en irish pub i stället. och det var mycket trevligt! lite efter två gick vi hem och jag var så stolt över mig själv när jag klockan tre skrev till Honom att jag ska lägga mig, redan. kan konstatera att det tog inte lång tid att komma in i lokala dygsrytmen. i kalmar hade jag aldrig orkat vara ute så länge. och jag hade definitivt inte kännt att jag var duktig som kom hem redan vid halv tre.
nu är jag lite rastlös och funderar på om jag ska ta en liten kvällspromenad, bara för att.. har en vad jag tror är en trevlig film att se på och chocklad och nötter att äta. men det är lite för tidigt att börja med filmen än.
så jag måste komma på något att göra. och hjärnan ger inga förslag, vilken surpuppa den är... hjärnan alltså.
en promenad får det bli. pussohej på det /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0