Rotterdam

Nar Rick kor sina fetinglanga pass pa jobbet har jag en tendens till att gora absolut ingenting pa dagarna. Sa jag tvingade mer eller mindre med mej Chris till Rotterdam igar. Vi fikade och gick i affarer. Kopte lite skrapgrejer. Assa fan ja maste sluta handla! Ska ju ta mej tusan till Osterrike om en vecka sa kan ju va bra att spara lite cash..
Val hemma lagade jag dinner, pasta med chicken.

Jag har lite svart att fatta att jag borjar skolan igen pa tisdag. Jag har haft megalang semester nu och de har vart ratt soft. Dock maste jag saga att ja ar lite sugen pa att borja igen.. som sagt gor ja inte speciellt mkt de dagar rick jobbar sa jag borjar bli lite rastlos. Som typ nu.. ska jag sova eller sova? hmm, jag tror jag gar och sover lite.


Chris och jag i Rotterdam


I rotterdam firades det nya kinesiska aret. Tror det var kaninernas ar. I am a rabbit I am a rabbit

Liefs, Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0