slutspurten

Snart kommer jag till Holland Janneke. Snart.
Det känns faktiskt lite(mycket) overkligt att på söndag åker jag till Holland. Äntligen! och samtidigt: shit redan! Det är så länge jag har vetat om att resan kommer "någon gång i framtiden" att jag nu har svårt att fatta att det händer nu. Här och nu, snart där och nu. Jag är pirrig. Jag är förväntansfull. Jag är laddad. Och jag är nervös. Precis som innan en innebandymatch... Så det ska nog gå bra, bara man gör första räddningen/slår första passet så brukar nervositeten släppa och spelet rulla på.
Men jag har några dagar kvar i Kalmar. Och det är en hel del som måste fixas. Mycket har jag säkert glömt, försökte i morse skriva en liten lista om saker jag måste fixa och listan kändes lite fattig.. Packa kommer ju vara värsta projektet någonsin och det tänkte jag börja med idag. Vilken tragedi det kommer att bli välja bort kläder.... (dagens islandshäst) Men jag ska vara stark, jag ska klara av det.
Snart kommer jag Janneke. IIIIK!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0