To cool for school

Nu har vi börjat skolan på riktigt. Jag har till och med gjort my homework. Dock kom precis Carry och sa att hon hade gjort en powerpoint presentation men jag har mest kladdat på mitt block.. va fan kan inte ja göra nått ordentligt någon gång eller? naj tydligen inte..

Men iaf, ikväll är de megaparty eftersom vi är lediga imorgon. Jag tänkte dra till Delft imorgon så Rick får pyssla om mej när ja är bakis! (Ja, rick du ska vara snäll mot mig!) Och på lördag drar ja ju till Österrike :)

Sen måste jag också tillägga att inatt va första natten jag sov utan vinterkläder på. Mitt lilla hus har haft lite värmeproblem. Man skulle kunnat sova utomhus för de hade nog näst intill vart varmare. Jag har helt seriöst sovit med tre täcken och ändå har jag frösit. Min nos har vart så kall när ja vaknat så ja hade knappt nån känsel och då ska vi inte prata om tårna...
...men inatt så kom äntligen värmen! I full fart dessutom för ja vaknade av att jag höll på att stekas. Men de gör inget för gud vad glad ja är för nu kan jag äntligen sova ordentligt. Halleluja moment.

Btw så tror ja vår lärare har försovit sig för här är han inte iaf.

Och ja ska inte heller glömma berätta att jag har träningsvärk idag och de beror faktiskt på att ja gymmande igår :O Jag, Hanna och Karin skaffade samma gymkort. Soft att hänga ihop på gymmet. Vi träffas inte så ofta annars nämligen...eller?

Jaja, nu ska ja väl facebooka lite. Är lite glad över att mina ladies från Nässjö har bokat en hälsa-på-resa :D Fett!
Oj, nu kom min lärare. Hej då  
Liefs, Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0