are you the swedish blondies?

okej dagens hemska, tragiska nyheter: vi är INTE lediga imorgon. vi har skola. i hela två timmar mellan 9.30 och 11.30. det låter helt vansinnigt att jag klagar över det men faktiskt så hade jag laddat för en helt ledig dag. idag skulle vi festa sönder oss, sen imorgon skulle man bara kunna dega, skriva mejl till folk, slappa, titta på gossip girl/grey's anatomy/one tree hill/annat kvalitets program och bara vara. men naj. nu måste man vara duktig och gå upp redan vid åtta-halv nio och gå i skolan. i-ha-haaa säger islandshästen. men lite snark ändå..
janneke har redan berättat allt viktigt om vår dag i skolan idag. efter skolan var vi och lunchade med carry och sen på hemvägen gick jag och karin förbi en loppis. eller second hand borde jag väl säga, är inte det mycket coolare? ingen säger ju någonsin "tröja, loppis" utan i stället är alla übercoola och säger "tröja, second hand". hursomhelst, jag köpte tre LP-skivor, en pussel och domino. hela vijf euro investerade jag i allt detta. men ändå coolare var att när karin snackte med säljaren så förstod jag typ allt vad dom sa! ett tag tappte jag bort mig men sen var jag tillbaka på spåren. det går bra nu!
snart går det dock sämre. snart ska vi vara oranga igen. oooooh vad jag inte är sugen på det.. men vad gör man inte för sin utbildning. såhär fina var vi i tisdag:
janneke kommer att döda mig för den här bilden. men jag kunde inte låta bli.
men som karin skrev kanske man lyckas hälla öl på den där tröjan idag. vi utgår ifrån det.
groeten/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0