2011-02-13

haha vilken dag. idag har inte många barn blivit gjorda naj! förutom en promenad runt i zwolle och lite fotande så har jag gjort nada. inget. med tanke på att jag ett språk att lära mig, två små skoluppgifter att fixa, tusen människor att lära känna och jag är i ett nytt land så har jag nog varit lite väl ineffektiv. men skönt har det varit, det förnekar jag inte. i och för sig har jag utbildad mig själv till läkare, alltså har jag hela dagen tittat på greys anatomy. det är så härligt att låta tvserier hjärntvätta en ordentligt, precis vad jag behövde denna söndag.
jag är ledig imorgon med och då tänkte jag faktiskt fixa mina skoluppgifter, gymma och göra något annat vettigt också. morgondagen ska jag fånga och inte bara låta gå zwolle. yeheeej!!
pöss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0