2011-02-24

sjukt konstig sak hände mig precis. jag glömde att jag är i holland!
i stället av att skriva på min rapport eller plugga holländska kollade jag lite i mapparna på datorn. och vilken fantastiska tidsresa jag gjorde! gick genom ett helt år, från den andra mars 2010 tills idag. att man älskar sig själv så mycket! att man tar kort på sig själv så ofta! jag snackar såklart om bilderna i webcam mappen. gick igenom dom och glömde totalt bort att jag är i holland. i stället var jag i kalmar, i visby, i vänge, i gammelgarn, i södervärnshallen, på flygplats, i helsingfors, i pukkila, på fyllan, på bakfyllan, svettig, fräsch.. många ställen och situationer där man fotat sig själv! och wips vaknade jag från mina tankar och insåg att shit jag bor i holland. trevlig överraskning!
och alla dessa olika hårstilar jag haft under året. Mörkt, jättemörkt, slingor, väldigt rockigt uppklipt, ljust, lite mindre uppklippt, blond... nu med facit i handen så passar vissa mig bättre än andra.
underbart!
nu ska jag packa min väska och dra till janneke. mmm känner redan smaken av vin.. gott!!
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0