morgonsnabbis

god morgon zwolle, holland, sverige, världen! hoppas ni alla mår bra.
har jag sagt att jag älskar lördagar i zwolle? troligen har jag tjatat om det tidigare men måste bara säga det en gång till. jag älskar lördagar i zwolle! jag får sova ut mig och sen får jag ligga kvar i sängen och chilla och halvsova, drömma och tänka på saker. sen brukar jag (om man nu kan använda ordet "brukar" efter tre veckors vistelse i landet) gå ut och springa och sen har jag en härlig, lång frukost samtidigt som jag läser bloggar, chattar och lyssnar på radio. och jag känner mig alltid så ledig och lugn på lördagar och det är så gott.
nu ska jag, precis som på tidigare lördagar, ta en sväng på stan. det är marknadsdag så jag ska strosa runt lite, kanske köpa lite nyttigt och ekologiskt mat (mina syskon har smittat mig med måste-ha-så-rent-och-ekologiskt-mat-som-möjligt-intresse.) och sen ska jag kolla på skor. mmm mat och skor, lite mer mmm i livet! det gillar jag!
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0