Utskällning ALABAMA

Jag har en tendens att överdriva ibland..

..men fan va utskälld ja blev av min granne imorse. Grejen va ju den att ja drömde en jevla massa mardrömmar inatt så sket liksom mer i att sova så ja har vart uppe sen 5 imorse typ. Till saken hör att ja va tvungen att dammsuga imorse men de går ju liksom inte att göra utan musik. Och eftersom dammsugaren för ett jevla liv så måste ju musiken också göra de. Jag höjde kanske lite för mkt...

En halvtimme senare stod min granne i morgonrock och va SVINSUR. "Stäng av musiken för helvete och förresten vem fan är du?" Eeeeh, jag heter Janneke och jag är din nya granne eeeh..

Jag älskar bra första intryck! 
Groetjes Jannele  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0