vi överlevde, igen

det var inte så farligt. det var faktiskt rätt så trevlig ikväll. dock blev det inte sent. jag och karin stod emot frästelsen att dansa salsa och gick hem i stället, redan strax efter nio. kändes som att bra beslut. vi hade fått pannkakan och ett par nya kompisar, och det är inte varje kväll man blir kompis med Jesus så det var inte dåligt. bra bajs.
nu försöker jag titta på grey's anatomy men det är någon som laddar ner filmer eller gör något annat skumt med internet eftersom det går så sakta... jobbigt. men det är skönt att bara ta det lugnt, dricka chocklad och slappa vid datorn. snart ska jag nog sova. imorgon ska jag vara aktiv och alert, ska ta vara på den förhoppningsvis vackra lördagen och springa, fota, gå på marknad och shoppa. och på kvällen blir det kanske ett eller annat glas vin. låter inte alls som en tråkig dag! därmed är det bäst att man vilar upp sig.
så god natt gott folk! och naj nu började någon eller några springa runt på väningen ovanför mig.. tur att jag är trött och kommer att somna gott ändå. vinn/vinn-situation. jag får min sömn och dom får sin skoj. och det är fred i världen.
/hanna
den här målningen på ett hus går jag förbi varje dag jag går till skolan. rätt så cool vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0