torsdag kväll och solnedgång

oh vilken lyrlirare jag är. igår var jag ut o åt tre rätters med mamma o pappa. firade deras kärlek. saknade min.
och nu sitter jag på altanen och äter laxrullar o tomatsoppa med bönor. sjukt gott även om jag säger det själv. och stekt halloumi har jag också. mmmm mumma!!
låter som att jag är värsta chillaren. men faktiskt är det första gången den här veckan jag chillar. har varit väldigt mkt på jobbet men det har varit kul.
och imorn efter jobbet åker jag till östra finland. ska på en festival, hela helgen. oh vad jag längtat! det var alldeles för många år sen jag besökte en festival. dessutom har jag tre assköna tjejer med mig. inte illa.
men som sagt. jag ska jobba först.
så jag är ingen chillare. jag är hårt arbetande kvinna.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0