Min lillebror är stor



Sorry för min dåliga uppdatering dom sista dagarna men jag har haft de lite busy.. min lillebror har ju nämligen tagit studenten och det har firats i cirka fem dagar. Jag är nu tillbaka i Holland efter en asskön vecka hemma i Nässjö. Jag har;
  • njutit av att umgås med min familj
  • varit en stolt storasyster
  • träffat mina vänner
  • spelat volleyboll och vunnit
  • ätit mycket god mat
  • ridit häst
  • skrattat åt Rick som slog tummen genom vårat tak
  • strosat runt i malmö
  • badat i havet
och så himla mycket mer.. men tyvärr hinner jag inte uppdatera om allt det nu för Janneke Johanna Nicolina Maria Wackerberg och Ricardo Francesco Hoogduijn ska åka till Portugal imorgon

/Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0