2011-03-01

WOW. kom hem från skolan för en stund sen och herregud vad trött jag blev. så otippad, på riktigt. har inte känt mig trött idag, visst när brandlarmet började (igen) sjunga i morse så var jag inte världens piggaste och gladaste men inte var jag halvdöd heller. och dagen i skolan har gått bra, har idag även fixat min cykel och skrivit en text om min klasskompis. och vad har jag gjort om inte sovit under de senaste typ tio dagar? okej vissa partynätter har det inte blivit så mycket sömn som behövs men annars har jag verkligen sovit ut mig, varje dag typ. kan inte bli såhär trött av en natt med dålig sömn?
jag sov nämligen ingen vidare i natt, eller jag gick och la mig lite väl sent. jag är ju en liten baby, behöver mina 8 timmar om natten. och förutom att jag gick och la mig alldeles för sent så drömde jag också massa konstiga drömmar. jag drömmer ju jämt, även när jag är i finland och i sverige men här i zwolle drömmer jag något så onaturligt mycket. och helt konstiga drömmar drömmer jag, och jag kan vakna upp då och då och inte veta vad som är sant eller inte. som i natt försökte jag och en man rädda livet av en liten pojke som på något sätt hade fastnat i isen på en sjö och höll på drunkna/frysa ihjäl. visst, alla vill ju vara hjältar men det är okej med sötare drömmar med.
nu ska jag palla min trötta rumpa till gymmet och sen blir det matlagning och sen efter alla dessa aktiviteter ska vi se en film hemma hos janneke. heel goed!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0