2011-03-09

den som trodde att jag somnade igår vid elva (postade sista inlägget kl 23.04) blev såååå lurad. jag gick och lag mig direkt efter jag hade skickat mitt fina inlägg (ingen panik, jag hade redan duschat och borstat tänderna) men sen kunde jag inte somna. trots att jag var trött. hur knäppt är inte det? låg där och tänkte massor och som vanligt när min fantasi tar över så spårar det ur. vid tolv lyckades jag väl somna. narrebarre.
.
nu är jag i skolan och vi ska snart göra en liten videoövning. det regnar idag och jag känner mig opepp, men har ändå lyckats att skriva ihop en ståuppa om cookies-direktivet. alltså cookies som cookies i datorn, inte cookies som kakor. och på tal om kakor så är jag hungrig. men vi har planer om värsta pannkakslunch, hoppas bara det blir av snart för att annars måste jag äta upp jannekes vantar. så hungrig är jag.
.
hoppas ni alla andra har en fin dag. vilka ni nu än är. jag har faktiskt dålig koll på vem som läser den här bloggen! ni får gärna skriva fler kommentarer så att man får veta vilka ni är.
puss /hanna

Kommentarer
Postat av: Nicoline

Hej!!1 Jag läser....men inte varje dag

2011-03-09 @ 18:15:00
Postat av: Sofie

Jag läser!

2011-03-09 @ 20:13:27
URL: http://isofieshuvud.blogg.se/
Postat av: Alanmette

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-09-16 @ 07:39:32
URL: http://alanmette.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0