BAJSKORV

satans bajs. som bäst är idrott det bästa som finns (nästan bättre än en orgasm, på riktigt) och som värst är det ju fan värre än allt annat. jag vill inte skaffa mig ett liv än, jag vill fortsätta att vara idrottsnörd och sitta i mitt rum på fredagskvällar och lyssna på när mina töissar spelar innebandy. men snark orca mallorca och bajs, det får jag inte göra. för att nu är det roliga över.
alltså förlorade mitt gamla lag (endre if) idag. jag har ivrigt berättat om den här slutspelsmatchserien till mina erasmuskollegor här i holland och alla har ju haft svårt att förstå hur innebandy ("is that a real sport?") kan vara så stort i sverige. men alla har fattat grajen: vinna eller försvinna. och försvinna är ju så sjuuuukt mycket tråkigare än att vinna..
kanske finns tröstet i kexpaketet. jag går och kollar.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0