bildbomd från förra veckan

jag hade sån supermysig vecka förra veckan. Han var här, vi hittade på massa saker och jag levde allt annat än ekonomiskt. och det var så värd det!
nu är det dock en ny vecka. nu känns min säng stor igen och nu måste jag leva snålt. (dock får jag "lön" på fredag, ooooh så gott) men jag tänkte börja veckan med en bildbomd från förra veckan. måste ju passa på när jag är i skolan och har en internet som funkar.. så varsågod, min förra vecka i några bilder:
.
hittade äntligen en holländare som kan klä upp sig lite.
Han klappar på min nuvarande favorit husdjur. när jag har ett hus ska jag skaffa mig massa dvärggetter, dom är sååå söta!!
jag är så stark. it's a blessing but it's a curse.
gick i konkurs i kampen. köpte nämligen nya löparskor!! uuuh! och förutom en vänster skor och en höger skor provade jag en tredje ny graj: rökt ål. mycket gott!
har blivit så vuxen. här med en av veckans många cappucinos.
och många pussar blev det också! här i zwolles empire state of buildning, pepparkvarnet.
har haft värre dagar än förra lördagen.
party blev det också!
och så åt vi haring och kibbeling och så gott det var! fick även hänga med några andra dårar som dessa här.
... och den här charmiga dåren!
i fredags beställde jag och Han pizza hem. och det tog nästan tre timmar!! dom kunde inte hitta min gata. fattar nada. men gott var det när det till slut anlände oss.


och så fick jag äntligen mina nya smycken!!!! hade det inte varit sån himla mysig vecka så hade det lätt varit veckans höjdpunkt. nu är det rätt så tuff konkurrens om höjdpunkt-titeln.

tack och mer sånt här tack!
nu ska jag lyssna på läraren. puss! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0