bloggar ifrån min nya fina babydator



ja äntligen har ja en minidator. Investerade i en sony vaio. ASSYNGG!
Dock är ja lite ledsen för den är rätt så sego pego och vill inte göra de ja vill göra. Jag som hatar läsa bruksanvinsnigar o shit vägrar göra de så de tar lite tid att fixa och trixa. Men som tur kommer hanna hit ikväll och hon har en sony vaio så hon får hjälpa mej. hihi

Jag tror hanna och asker ska laga middag åt oss ikväll. eller är de meningen att jag ska hjälpa till?

Allt är bra här annars. Min bakishuvudvärk är äntligen borta men igår va de inte roligt. Jag skippade mitt möte inför praktik nu i sommar och de kanske va dumt? men ja vill ju helst ha nått annat..hmm..
jaja, ja har sagt att ja fortfarnde är intresserad men de känns ju så taskigt att dra dit och bli antagen och sen tacka nej liksom. så egentligen va ja snäll som skolkade.

nu ska ja skriva en artikel om henke. De är helt okej skoj. Dock har ja så jevla ont i svansisen igen så sitta ner och skriva suger röv. min röv suger röv.

Groetjes Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0