dagens ord: sol

idag har jag haft en bra söndag i solen. jag har haft frukost i solen. jag har brännt mig i solen. jag har ätit glass i solen. jag pratat skit i solen. jag har joggat i solen. och jag har haft sommarskor utan strumpor i solen.
och så har jag inte varit bakis eftersom jag och karin är så sjukt vuxna och smarta och bestämde sent i natt när vi stod i kön till en krog att vi skiter i den. krogen alltså. i stället drog vi hem och i morse kändes det som ett väldigt bra beslut. men vi var förbi vår första erasmusparty. stort. temat var hawai men vi låtsades som att vi inte visste om det. dom kan ju inte få allt... nu fick dom i alla fall oss på plats. och lite gulligt hur glad klassens raketforskare blev när vi kom. oj vi blev nästan lite rörda... kommer vara svårt att hata honom nu. som tur har vi andra många hjältar att snacka skit om i vår klass.
jag och karin idag. somriga töissar!
nu är jag jättemätt efter alla pannkakor, yogurtcashews och andra kakor jag ätit ikväll. ooops i did it again. kommer att somna gott. hoppas ni andra också gör det. och hoppas janneke bloggar någon gång igen. typ kanske imorn.
puss /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0