det är gött att jobbejobbejobbe

som janneke sa, det var en rolig och vettig dag i skolan idag. igen! gårdagen var ju också bra! tur att vi är lediga imorgon, annars hade man blivit helt slutkörd.. vi filmade lite gott och blandat idag och nästa vecka när vi börjar redigera ser vi resultatet.. jag tror det blir antingen en glad överraskning eller chockartat katastrof. antingen eller, och har faktiskt ingen aning vilken av dom!
men jag har i alla fall haft tur när jag har fått jobba med två roliga och trevliga spaniorer. jag vill ju jobba effektivt, köra på, bli klar och sen chilla och fixa med annat. bara göra det, har inget behov att spekulera varenda bild och vinkel och möjlighet och kartlägga alla alternativa lösningar osv. bara göra det men göra det ändå bra. och dom här tjejerna var också såna: roliga, kreativa, hade bra idéer och ville bara köra. inga konstigheter och inga problem. najsbajs!
så jag är nöjd. skönt att ha gjort alla tre filmer vi skulle göra. och ser faktiskt fram emot nästa vecka när vi börjar redigera. undrar om den konstiga holländska tjejen som också tillhör vår grupp dyker upp då? i så fall tänker jag tvinga henne ut och filma sina egna grajer att redigera. inte ska hon börja pilla på våra mästervärk!! eller hur?
nu ska jag nog slänga i mig lite knäckemacka eller nåt annat gott. viktigt med mellis! ikväll blir det gym eller/och kickboxing. få se, spontant är jag inte så taggad på att sparka och slå på någon men det kanske kommer om en stund..
puss!!/hanna
PS. varför är det ingen som vill ge mig sommarjobb/praktik?? och varför hör dom inte ens av sig?!? jag är en arg lilla my...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0