en fråga bara.. okej två.

... varför är muskler, speciellt i överkroppen, så viktiga för svenska killar?
och som kontrast: varför bryr sig inte holländska killar överhuvudtaget om att skaffa sig några muskler?
det är konstigt (och spännande) värld man lever i. jag lär mig något nytt varje dag. till exempel om killar och muskler.
jag är också jättetrött, precis som janneke.
och jag sitter också typ 10 timmar om dagen framför datorn. 
jag måste också sluta med det.
jag måste också sluta att härmas så mycket.
men jag ska sova och jag tror att janneke ska också göra det ikväll så då får jag fortsätta att härmas.
godnatt! puss /hanna
tack förresten allihopa! det var så sjukt fett att vinna idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0