Första roliga dagen i skolan

Idag börjades det filmas och ja gillade de. Inte för att våran film blev bra men mest bara gött att äntligen få använda hjärnan lite. Jag va iofs reporter så filmade inte sådär jättemkt men men..

Ikväll kommer Vincent hem från sina 3 månader i Kina så jag ska laga mat till oss ikväll tänkte jag. Vi har ju aldrig träffats och ja har bott i hans hus två månader nu så tja, vi måste ju lära känna varandra med tanke på att nu ska vi ju bo ihop. Hjälp jag kan inte gå naken längre...eller?

Egentligen ska jag ut och springa nu men ja vill leka med bilder istället. Jag lekte lite med bilder på systerdottern Svea igår också och tänkte slänga upp några här :)


Världens gullunge.


Farsanbiten och lillbiten.

Nu ska jag göra nått kul. typ kissa.

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0