FY FAN VAD SKÖNT!!

VI VANN!! VI VANN!! VI VANN!! FATTAR NI!! VI VANN!! VINST, VINST JAG SNACKAR ELLER SKRIKER OM VINST!! vi kom inte på tredje eller andra plats, naj, VI VANN HELA SKITEN!!
och så lyckliga som vi blev!! så värd att stanna i skolan i typ tre timmar!!
ni som inte har någon aning vad jag snackar om: alla utbytesstudenter samlades idag för att hålla presentationer om sina länder. vi hade alltså en trevlig internationell kväll ihop det var alltså en internationell tävling. det var den presentationen vi jobbade med igår när jag postade bilder "work in progress". och vårt hårda arbete belönade sig!! vi vann ju!! nummer 1, TEAM SWEDEN!
ojojoj jag är fortanade helt berusad av den här segern. så jävla tråkigt att janneke är sjuk och missade hela grajen.. men ingen panik dudis, vi berättar allt imorgon.
.
en müsliskål på oss! och hurraa! skål och hurraa!
och ni alla undrar säkert vad var segerreceptet? det var jag+karin+en kamera=video om sverige och hur man beter sig som svensk. klassisk och alltid stiligt!
ojojoj jag kommer nog inte kunna sova i natt. så exalterad jag är! (och naj, jag är faktiskt inte sarkastisk... tro jag saknar att tävla!!! och vinna!)
PUSS! /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0