hej hej sol

Ja visst vore det skönt med sol.. Jag va så sugen på det idag så jag betalade 13 euro! för att sola i 14 minuter. Inte undra på att ja knappt har några csncash kvar. Varför fick vi allt i en klumpsumma?

Förutom min dyra soltripp har ja trixat med en powerpoint och varit lite suris för att min webcam inte funkar. Hade ju så gärna slängt upp en bild på min outfit nu. Alla holländare kommer tro jag har pyjamas på mej! Men det är ingen pyjamas. Dom är snyggaa! Ja ikväll då jevlar ska ja banka i lite modevett i holländarna i baren. Yääs.

Väntar dock på Karin och Hanna Panna. Så medan ja väntar tänkte ja visa er vad jag vill ha just nu:


Gratis sol! Ja men snälla bjud mej på en resa till nånstans där de är varmt. Jag lovar att ja ska va snäll
under hela resan. Jag lovar jag lovar jag lovar. Jag bjuder på det, men DU betalar.

Puss Janneke

p.s är också suris över att min telefonräkning hamnade på 75 euro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0