i skolan

sitter nu i klassrummet och blir smartare och smartare. samtidigt korsar jag mina fingrar och tår och öron och ögon och händer och hade jag haft riktigt stora hängbröst hade korsat dom med, allt för att en grej som Han försöker göra just nu. går det så finns det möjlighet att Han kommer hit snart. hade varit sååååå FETT. hoppashoppas!!
måste också berätta att imorse när jag och karin tog hissen ner från vår åttonde våning så var det en snubbe som åkte med. men han stod inte i hissen med oss utan hissen. sjukt ballt! jag vill också åka så! det fanns en lucka i taket så jag tittade upp, vinkade och sa hej till honom. han var så glad och hälsa tillbaks. jag hade också varit glad om jag hade fått åka hiss så! ska nog byta ut journalismen mot bygg och elektronik, då finns det större chans att jag får åka hiss själva hissen.
och sist: janneke har träningsvärk idag. hahaa! det har inte jag, än. det värsta kommer alltid två dagar efter. och som janneke så var jag inte arg på instruktören igår. i stället var jag hans favvo! fick även visa en sparkserie. det ni!! inte dåligt!
pusspuss nu ska jag fortsätta att bli smart /hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0