idag är jag "sjuk"

Jag känner inte att ja vill gå till skolan idag så nu blev ja helt plötsligt lite låtsas-sjuk. Han ont i magen på låtsas.
Fast ja missar väl antagligen inget speciellt idag ändå och ja va rätt duktig igår för ja skickade in en krönika innan vi ens fått deadline.

Idag vet ni alla vad som händer va? Jaaaa, idag kommer Brunke till mej så ska sätta mej på tåget till amsterdam i eftermiddag. Först tänkte jag ge mej ut och jogga lite, städa hemma och internetta. Längtar sönder mej till ikväll. Vi kör nog på nån fetingutgång på Leidse plein, Amsterdam. Svar ja!

Men först: sova frukost. jag är trött.

Puss Janneke


Moi, Nina och Nina Brunch på Agia Napa 07.


Tog den här fina bilden på oss med. De va tider de, tiden man kunde festa dygnet runt utan problem. Vart tog den tiden vägen? Den försvann iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0