inte min bästa dag direkt..

fan dessa skolaggresioner. inte okej! sitter här och gör ingenting förutom är arg, IGEN. känns sådär kul när alla andra i min klass gör praktik och lever time of their life. typ alla har fått någon ascool journalissommarjobb. och jag sitter här och lär mig inget. okej kanske lite engelska och ibland lite holländska men inget annat. och dom kompisar som inte pluggar journalistik och gör praktik spelar innebandy. och de lever i slutspelsbubblan och det är jag också sjukt avundsjuk på. och dessutom luktar mina fötter illa. BITTEROCHARG.COM just nu.
.
men det blir lite bättre när solen smyger sig fram. för det gör mig glad. min skola är kanske inte så givande. och jag saknar kanske fortfarande sommarsysselsättning. och jag får inte spela slutspel. men jag får i alla fall njuta av lite ljus.
.
måste shoppa. det är det enda sättet (förutom solen och alkoholen) att bli glad och glömma bort bajsskolan och bristen av sommarjobb. tack gode gud jag får pengar på fredag..
.
såhär glad vill jag vara. varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0