inte okej

...hur dålig elev jag var idag. totalt ointresserad av allt och inte slösurfade jag ordentligt ens. mest stirrade jag bara tomt på min skärm och väntade att någon skulle updatera något roligt på facebook. inte okej. hur kan man bli så loj, lat och trött av två glas vin och tre små öl?? och andra söndagar har jag varit hur pigg som helst efter att ha festat till kl 7 på morgonen.... iofs har jag inte gått i skolan på söndagarna, hade jag gjort det hade jag kanske varit tröttare.
när skoldagen var slut kastade jag och karin oss på våra cyklar och cyklade snabbare hem snabbare än någonsin. vi var båda så hungriga. hissresan upp tog en evighet och innan jag hann ens kasta av mig jackan hade jag satt på pastavattnet. så hungrig var jag. och karin med. hon kom till köket tre sekunder efter mig.
nu kom en handyman för att fixa mitt avlopp. GOTT att slippa bada ikväll när jag duschar.
nästa: maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0