INTERNSHIP

Den här lilla damen har fått ett internship på en radiokanal i sommar men jag vill egentligen ha på en annan radiokanal. Hur gör man då? Skickar ett mail och säga att jag kanske dyker upp? Hmm..

Och en sak till. Om en vecka är Nina här :) Vi ska göra Amsterdam. Bokade ett hostel till oss häromdagen. Åh jag längtar! Dock är ja lite besviken på vädret. Jag hade ju beställt sol ju..

Jag hänger i skolan nu, men de kanske inte märks för ja gör allt annat än pluggar. Shit vad slow allting går här. Hade iofs precis en egen liten powerpoint presenation. Men den här skolan är ett joke. Men ja gillar chillidill. Och vem vet, vi kanske kör igång riktigt hårt nästa vecka..tveksamt dock.

Groetjes Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0