jag har skrivit ett arbete på fem sidor

Jag har suttit och kämpat hela morgonen men det var inte för skolan för i skolan görs det inget som hanna beskrev tidigare. Jag har sökt ett sommarjobb som ja JÄTTEGÄRNA vill ha och fick svar av dom igår. Dom ville att ja skulle lyssna lite på deras shows och ge lite kommentarer och sånt. Och ja vet, de låter inte speciellt svårt (och de va de kanske inte heller) men de va lite klurigt ändå. Jag är ju inte van att använda hjärnan längre. Sen krånglar de lite med engeleskan för ja börjar skriva på holländska hela tiin. Men nu blev ja klar iaf så nu håller vi tummarna. Jag vill verkligen ha det. Hjälper det att skriva det på bloggen?

Jag var väldigt effektiv imorse men de tog slut typ nu. Jag är fortfarande sjuk så kommer lägga mej i soffan typ nu och ligga kvar där tills imorgon. Hej då /Janneke


Hittade en liten sommarbild på mej och Hanna. Jag saknar sommaren och Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0