jag ska sitta på en badring i 12 veckor

idag kom ja på att de va dags att söka läkare för min stjärt. sagt och gjort. Dock inge vidare bra resultat. Min svanskota har flyttat sej och de är ju lite svårt att gipsa svansjäveln så jag har fått lite piller och läkaren menar att ja ska sitta på en badring i 12 veckor och om de inte gått över då så ska ja komma tillbaka. Yääs, älskar mitt liv.

Sen fick även min bankdosa för sig att sluta fungera. Kul att man inte har några pengar på kontot då. Yääs, älskar mitt liv.

Jag är dock lite glad för jag ska träffa de tre vännerna och Asker i stan ikväll (jag är en av dom tre men de lät så kul så ja är tvungen att låta de stå) Dock blir de inte som i lördags utan ja ska dricka diet coke. Yääs, älskar mitt liv. På ett icke ironiskt vis denna gången.

Btw så lunchade jag med Carry idag och de va nice. Och sen joggade jag också. De va också nice.

Hej på er /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0