litet lyckorus

det känns som ja har en ny dator och jag älskar den känslan. Jag har liksom "börjat om" med alla program och de känns så skönt att veta att man inte har nått skräp på datorn. Nånstans inom mej har ja lite nerdkänslor och har liksom gärna ordning på mina dokument, musik och bilder men eftersom jag någonstans förra året lyckades stöka ner min dator rätt rejält har ja liksom inte pallat bry mej om vart ja sparat allt. Med andra ord: jag kunde inte hitta nått och jag började hata min dator. Inte bara för att ja inte hittade nått men också för att den va så jevla slö. Men min lilla plutt till pojkvän är lite bäst ibland och har fixat den :) sånt gör mej glad.
Nu ska den här nerden ut och jogga tillsammans med hennes nya musik som hon precis laddade ned. yääs

Puss Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0