Lördagen - Dance for life

Nu har ja äntligen ork att berätta lite om lördagen.

Lördag: Jag och Nina tog en fet och behövlig sovmorgon. Sen kom min släkting Marije och gav mej en säng. Fy fän va gött de är att sova i en säng istället för på en luftmadrass som ja gjort den senaste månaden.
Efter de drog ja och Nina ner till stan och kikade på marknaden och åt haring och kibbeling.
Sen shoppade vi. Jag köpte ett par SVINSNYGGA skor som ja funtar på att ha på mej imorgon. Dom är dock lite stor men tänkte proppa dom med skitigt toapapper så de klistrar fast mina fossingar.
Efter den vilda shoppingen drog vi hem och ja lagade middag åt Nina. Vi åt indiskt och de vart riktigt gott. Och sen gick vi och la oss....Eller?
Nääääj för fan vi va ute till halv 6 på morgonen och körde all in alabama. Hängde på massa olika barer och pubar. Och dansade sönder oss. Träffade på massa idioter också. Jag vet att ja kan bli lite otrevlig och fnysig när ja druckit men idioter får skylla sig själva. Orka mallorca på dom!

Jag slänger iaf upp ett bildregn från Ninas kamera så får ni se hur KUL vi hade.


Jag och Hanna män i början på kvällen.


De här är också rätt tidigt tror ja..


Jag och min Nina :)


Här tror ja vi va på "bra musik clubben"


Tre apor rockar sönder


Älskar denna bilden.


Goseligoos.

nu ska ja göra inget i skolan /Janneke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0