man får inte vara lycklig.

Så fort jag skrev att jag va så lycklig över att mina dator funkade så fick jag ett megavirus på datorn. Den kraschade totalt. Jag hatar när det blir så. Så fort man säger en sak så händer det tvärtomsaker. Tex. det var riktigt länge sen jag var sjuk, jag har aldrig tappat bort min plånbok, jag sover alltid bra om nätterna osv. Varje gång jag säger sånt så blir de liksom tvärtom.
Fast jag måste också erkänna att ja är lite stolt över mej som faktiskt fixade min dator i felsäkert läge. Jag grät lite först, sen blev ja arg alabama, sen bad ja pappa köpa en ny dator till mej och sen lagade jag min dator..
Men ja ska fortfarande ha en ny dator. Jag vill ha en minidata. Så den ska ja förhoppningsvis få på torsdag.

Nu ska ja göra nått annat än sitta framför dataskärmen. Tror ja ska sätta mej framför tvskärmen.

Groetjes Janneke

P.s jag sprang lite längre än vanligt idag men kom hem samma tid som ja brukar. Med andra ord: jag kan springa lite fortare nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0