när en blir två

Nu är jag officiellt inte ensamboende längre. Vincent kom hem för en stund sedan och vi har precis druckit te. Jag tror de kommer funka rätt bra att vi bor här. Jag menar han är ju inte helt dum i huvudet..

Jag är sugen på en tjejkväll typ nu. en riktig tjejig kväll och de hoppas jag Hanna och Karin också är sugna på. Jag måste bara laga dinner nu och sen typ fixa iordning mej. Jag ser ut som stryk men jag tänkte att det var bäst att vara en svettig sportnörd när Vincent kom hit istället för komma halvnaken springandes ut ur duschen eller vara alldeles för uppklädd. Sportnörd är bra skit för de är ingen som hatar en sportnörd. En halvnaken assnygg blondin däremot.. jag hade blivit utkickad på sekunden.

/Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0