Ny dag - gamla mögligheter

Idag skulle ja äta en bit tomato och när ja ätit en bit så såg ja att de va mögel på den. Gott med tanke på att ja redan ätit en del. Jag har nu ont i magen. Fast jag har ju iaf inte möss i mitt hus..

Jag och Vinny sitter båda två och nördar oss lite nu. Båda framför varsin dataskärm. Jag hoppas på att Rick ska vakna snart så vi kan skypa lite. Vi skulle egentligen skypat igår men ja kände inte för att dra igång skype - väcka Vincent - få en utskällning = onödigt första dagen. Så, då tänkte jag att Rick kunde vakna typ NU så vi kan skypa men de verkar som han sovet. Man kanske ska ge sig ut och jogga då?

Asså va fän hände med vädret? De har ju mer elle mindre vart sommar här men igår så började de spöregna och idag är de grå himmel. Jag vill ju cykla till Kampen ju. Och sen vill ja jättegärna duscha mitt hår. Kanske kan kombinera det med att springa i regnet då.

Ha en bra dag allihopa. /Janneke


Kommentarer
Postat av: Nicoline

Mögel är ju bara lite extra peniccillin och dessutom gratis, tack vara denna tomaten slapp du lunginflammationen hej hå Kram mamsing

2011-04-02 @ 09:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0