oj

det är inte klokt. jag, janneke och karin hänger för mycket. okej att tjejer synkar sina mens men vi synkar våra bloggar, hormoner (även utan mens) och humörsväningar. jag uppdaterar min finska blogg typ jämt samtidigt som karin och det händer då och då att vi bloggar om exakt samma sak. det vet jag eftersom bådas uppdateringar ploppar upp på facebook. som sagt, att synka mens är soooou 90-talet. på 2000-talet synkar man sina bloggar.
och har man idag läst korvomus, karins blogg och min finska blogg så är det tydligt att alla, jag, karin och janneke, har en dålig dag idag. Världen luktar apa, livet smakar vattenmelon (alltså inte gott utan besvikelse) och allt är bara blaaah. utan att någon av oss vet riktigt varför. 
fan vad jag hatar att vara arg/på dålig humör. det är så sjukt onödigt och tråkigt.
men nu är jag i alla fall klar med min skoluppgift som jag suttit och skrivit hela dagen. så nu ska jag ut och springa och bli gladare. NU.
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0