pensionärsjag

det var torsdag igår om någon nu missat det. här i holland innebär det feestje alltså partyparty alltså fest. och så har vi ju gjort de senaste veckorna: gått ut och slagit klackarna i taket. men igår, samtidigt som janneke fetingfestade i amsterdam och hela zwolle var ute och skakade rumpor gjorde jag vad? p u s s l a d e.
när blev jag pensionär liksom? men det var så avkopplande att lyssna på cirkus kiev och musik och pussla. och när man väl hade börjat var det omöjligt att sluta.. en bit till. men bara en till. jag ska bara göra gräset färdig. hmmm undrar om man ska behöva använda våld egentligen.. fan nu saknas det några bitar, det måste ju vara fel på pusslet.. naj men där är det. nu när jag hittade det så är det lika bra att jag fortsätter. och så pågick det tills jag gick och la mig.
tadaa! nu har jag bara ett träd och himmelen klar. ooooo värsta pusselorgasm: himmelen!!
/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0