Pics från Österrike


Middagsmys


Och en till middagsbild


Så jekla skönt väder. Men varför är de varmt i Österrike och inte i Zwolle?


Eftersom jag vart lite dålig på att uppdatera i helgen så tänkte jag att ja skulle bomba med inlägg idag. Får de hur länge jag orkar. Jag sitter i skolan och har skrivit en artikel. Elle tja artikel och artikel. Vi har intervjuat varandra och skrivit ner de på datorn..
Jag ska nog jogga lite sen och sen har ja skrivit en lång to do list för nu jeklar ska det prickas av grejer. Med tanke på att datorn har rensats så tänkte ja strukturera upp den lite men mappar och dokument. Jag måste skaffa ett nerladdningsprogram för ja har noll musik. Jag måste även handla en jekla massa för min kvällsmat igår blev crackers med pinda-ost.

Nu kom visst min lärare så nu kanske jag borde sluta.
Liefs Janneke

Liefs, Janneke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0